Friday, September 30, 2005

呵呵~捱咗咁耐......
Jammy終於都可以脫苦海啦~!
我可以返教會啦~~><
或者有人會覺得我唔係咁愛教會,
不過佢地係錯Ga!!! =.=
我覺得唔係次次返足, 講嘢屬靈就係咯!!
真正愛教會要好似愛上帝一樣,
用心去愛......暗暗去祈禱......
無人會明白我有幾想返教會......
或者係根本無人想去了解......
我無返幾次,都唔覺有人支持我咯~
唔通我低B就唔洗理我Ga?!
我都有自尊Ga!!低B!?
做過團長就唔洗擔心我咩?!
就係咁至最易跌入魔鬼嘅網羅呀!!
點解本應彼此相愛嘅我哋,
會變成咁Ga???
好懷念以前一膂分享,
互相支持果種感覺呀!!\=o=/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home