Wednesday, August 16, 2006

15082006

早上7點5起身
出發到油麻地~
因為要幫亞玲手做義工!
說真的......很累!
意外地遇到中學同學!!!!
點解世界咁細ge??
做到5點幾→瞓著咗~哈!
6點幾走人~
7點約咗nancy晌旺角行街,
雖然好攰,不過見到佢好開心!
keke~佢比我煩死吧!?
呵呵......鬼叫佢撩起我講咩~
搞到我停唔到......
琴日小妮又引我講!
發生咩事呀?
個個都提住佢~
講到我臉都紅哂......
then同nancy返上水,
join terry
去rainbow食糖水!
嚇死我呀~以為見到佢呀!
好彩唔係ja~
我著得咁核突!!
之後姊弟講心底話~
送我回家~!thx!
好眼瞓......

想太多 想到不記得誰是我
想要哭 哭我為何沒停下過 發傻
心裡的愛找到三吋覓鞋踏破

0 Comments:

Post a Comment

<< Home