Saturday, October 07, 2006

07102006

琴日中秋節都要返工......=m=”
不過唔緊要啦~
我都無得人月兩團圓。

唉~返工果時已經唔開心啦~
at night同d親戚食飯,
amour又要講佢公司d嘢!!!!!
佢悶唔悶ga??!!!
煩死人咯......
真係想反枱呀~!

到9點幾左右,
陪nancy+terry班朋友打邊爐~
由於我唔肚餓,so 我去咗揾心田玩。
哈哈......我同生日boy影相!
仲有同好嗲嘅琪琪影tim呀~~ 
好happy呀!
以下係一部份相~













大合照!


上面果個係朦豬,下面果個係生日boy~*
後面個屁股由piano提供。













點解無我同琪琪嘅合照?????
因為晌心田部手機度ma......


→出清水灣玩~$50有找的快樂晚上!!!!
一行人:
nancy,eva賴,zoe江,大雄,萬寧,子良,fung+浩源。
haha......好鬼死熱鬧~
佢哋掘咗條tunnel出嚟,好靚*
我哋玩咗好多遊戲,好開心*
仲drink咗好多......ha*


當然,我又發顛啦~
聽nancy講,
我好似晌更衣室嘅當眼地方......
除衫。

之後仲要nancy照顧我~辛苦哂~!
then,如常上班。哈!



誰能容納我的短處 當它寶貝??

0 Comments:

Post a Comment

<< Home