Friday, November 24, 2006

22~23112006

22112006

返工,
hapi hapi~~
放工。
揾姨姨攞USB線,
yeah~有新歌聽啦~!
返學,
好留心上堂啊~haha!
放學。

出旺角join妮+helena,
dinner at漢陽苑with
妮,萍,emily,helena,karen+蔡卓敏。
→影貼紙相,好靚*
回家。

寶貝妮,生日快樂~!








好想知你可會快樂......








23112006

返學,
ha~有進步呀~baby!
lunch with娜娜&娃娃。
哈!d curry勁好味~~~!!!!!
幸福。
再上堂,莫明奇妙!?
放學。

GO銅鑼灣搵小仲,
→簡先生,請問點「膚淺」呢!!??
 wakakakaka><
再行去灣仔join萍食嘢。
hohoho~~~
又睇到”FULL HOUSE”咯~
超級幸福~*

大頭蝦毛病又發作!!
以為今日要去炮台山training,
原來唔駛......
ha~於是就去咗TST行街,
仲睇咗激光匯演~
回程果時瞓到唔識落車,
好彩有萍叫醒我~
由於我未瞓醒,
我將 營光筆 睇錯咗做 腸仔 。
萍還返支筆比我,
我係咁話:唔要腸呀~唔食腸呀~
kai的......我。








沒有人識得欣賞 但天知 誰可以

0 Comments:

Post a Comment

<< Home