Tuesday, April 08, 2008

742008

1000先返學,hee~

1230放學。
lunch at沙嗲王with r小姐,
食咗個半鐘咯~
to much words to say,ha!

返屋企hea,
聽radio,學友&jimmy真係......
笑死我~~死占!

1800又出紅磡,
hee~~
go HINS CONCERT alone,
雖然有d怪,
不過我超enjoy!
coz軒仔實在唱得太好啦!
可以講係「悅耳」,
完咗個人好平安,好舒服,
佢真係好努力呀~
舞係預咗唔會太好,
點知出嚟個效果好好,
仲覺得佢跳得幾型!
*重點係:佢揀嘅都係我好鍾意!
e.g.遙吻!偏偏喜歡你!摘星!幻影!
仲有以下呢首,
我聽到個前奏,毛管已經豎起嚟啦=="
聽live果然大不同......


騷靈情歌

*用黑色聲音唸著我想你 
像黑色詩歌一般多細膩 
換黑西裝抱起你才優美 
這見證神也驚喜 

我虔誠愛你 以靈魂騷動你 
騷動到 有樂器 奏到心扉 
我全神看你 以靈魂來抖氣 
感覺多騷靈 以無邊溫柔吻你*


用黑色的燈射著我跟你
像黑色的光不分天與地
換黑西裝抱起你才優美這
見證神也驚喜

我虔誠愛你 以靈魂騷動你
騷動到 有樂器 處處響起
我全神看你 以靈魂來抖氣
感覺多騷靈 以無邊溫柔吻你


為你舞臺提起 為你鋼琴彈起
以靈歌歡呼 愛你

0 Comments:

Post a Comment

<< Home