Thursday, March 31, 2016

3132016

做緊咩呀? 
你知唔知最近有一套好多人提起嘅戲, 
我睇咗呀,我覺得你都會鍾意。 
唔知點解,
當戲院暗燈嗰陣,我覺得你喺附近。 
留住戲飛,將來我哋遇到, 
就可以知道我同你有冇同一時間去過同一個地方......

有人話世界好細,
咁點解咁耐我哋都無遇過? 
我望出窗口,覺得個世界好大。 
如果真係俾我見到你,
希望你可以俾一分鐘我, 
我有好多嘢想同你講,
但係我又唔知點講好, 
不過好彩,我仲未遇到你。

我最想你知道,
喺呢個世界上, 
有一個人搵緊你、等緊你, 
佢同你去過同一個地方、鍾意同一部戲、 
笑同一個笑位、喊同一個眼淚位, 
同樣喺度諗緊,你喺唔喺度呀......
其實......有無呢個人......
根本有無呢啲嘢嘅呢?

好喜歡好喜歡......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home