Sunday, November 20, 2005

呵呵~~今日要join聖經問答比賽呀~~!
不過我都唔會有咩貢獻GA la~
因為我係"白痴"ma......哈~!
係呀!資助D嘢搞掂哂咯~
而家唔申請啦!
BUT!! 我要去幫媽咪手......
唉呀!! 點解要咁wor......
點解唔可以係第二個條件呀??
點解係都要我去呀???????
如果真係要搵錢嘅話,我可以做第二D嘢姐!!!!!!!
千祈唔好同我講佢想自己個女做,會安全d呀~~!
我會顛GA!!!!!!!!!!!!! 佢都無諗過我嘅感受!!!!!!!!!
我已經講過好多次啦!! "我唔想做呀~!!!!"
嗚......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home