Friday, May 19, 2006


今日勁開心呀~~!
因為期待咗激耐嘅<達文西密碼>終於上映啦~~
我梗係第一時間仆去睇啦!!!
呵呵......我覺得好好睇呀!
放映片頭果時,我仲因為佢可以拍成電影而感動到想喊tim呀!!
佢都幾忠於原著,睇得好舒服(因為唔駛邊睇邊鬧呀MA~!)
真係好鍾意戲入面嘅所有角色呀~~!
個個都做得好好!尤其是柯德莉塔圖同湯漢斯啦~~
佢哋兩個, 一個型, 一個靚!!! 一定要買碟! \=o=/
搞到宜家好想翻睇本書呀!正!
跟住同nancy去咗rainbow食糖水, 食咗新彩虹!好味道~
之後同terry 傾咗一陣, 仲送我返屋企tim~


>>>如果沉睡中感到害怕 你這相擁有用嗎
會為我牽去顧慮嗎 可安息嗎
平靜的海 無心叫熱情靠岸
可惜一剎那 可惜這變化
雖安身這個懷裡亦怕>>>>

0 Comments:

Post a Comment

<< Home