Wednesday, May 10, 2006

呵呵呵.....又上嚟搗亂lu~~><
今日同萍+佢個朋友去沙田捐血,
好羨慕佢哋可以捐呀!! =日=”
佢個朋友好搞笑o架~有我一半咁白痴!! 我仲專登同佢唱反調tim~!
佢話得意, 我就話樣衰~~~
哈哈.....
跟住行咗一陣, 佢朋友就走啦......
我哋好hea好hea咁等小妮放工......
等到我哋發mo......唔知點解我哋2個個頭上都好似有舊黑雲咁,
大家咩都唔想做......又無心機......
可能因為我哋都唔開心啩~ = m =''
搞到本來約咗小妮嚟睇戲都叫佢唔好嚟啦!!!
不過我哋又唔想早返屋企喎......
咪陪小妮去咗粉嶺睇爛片----<<四大天王>>
可想而知我哋有幾悶!!!!!!!!! T^T ''
--->> 去流連忘返食 " 二人傾情窩 "!!
哈哈~~~大碗到可以餵飽一家四口咯~~!
THEN......返歸LU~~


P.S. 翠珊,thx for   
  your listening~!
    >u<

0 Comments:

Post a Comment

<< Home