Sunday, December 03, 2006

01122006

返工,遲到~
哈哈~~
vikki bb返咗嚟啦~
好掛住佢啊......
好開心佢記得買stamps比我,
hohoho!
仲買咗本叫〔你可以養100隻狗〕ge書比我呀~!

我問:┌點解你會買呢本書比我ge???┐
vikki bb:┌因為你似隻狗~=o=┐

太過份啦~~!!
不過好開心~~~kee*
仲可以同佢一齊收尾tim!
佢真係好得意!
放工。
回家,
看〔死愛〕ch.3&ch.4。
yeah......















↑book & stamps










前塵硬化像石頭 隨緣地拋下便逃走
我絕不罕有 往街裡繞過一周我便化烏有





0 Comments:

Post a Comment

<< Home