Wednesday, May 24, 2006

補寫~~>>22.5.2006 {雨}
今日有人送我返工~哈!
又有人接我放工~~好似多咗個管家咁呀~!
仲係個多汗嘅管家tim~!><>
之後就出旺角搵亞man man 攞番套suit,
本來諗住去食飯, 但後尾去咗間叫皆屋嘅cafe度玩!
我飲咗杯mocha......正!!!
我哋仲玩層層疊......三次都係我輸~=.=*
離開果時我"叉"錯腳---->>整親隻腳, 搞到流血......真樣衰!
隻手又整瘀咗喎~~!!
點解我咁論盡ga?!*^*

_________23.5.2006___________雨________________

又落雨啦~!梗係亞rain rain 掛住我啦~哈!
今日忙到嘔呀~!要present,又要趕project, 仲要上堂tim......
好攰啊~~~~!大概六點先離開學校呀!
跟住自己搭船~~>>返到大埔同亞tim晌自修室溫書!
我哋決定咗一齊努力讀書!所以每日放學都會去温書!
你同我規矩啲呀!打你ga! \@.@/
*好開心呀!!!!!!!收到"達文西密碼"嘅摭啊~~~~~
啊呵呵呵呵......仲有收到purple送嘅貝兒公仔書!!!
好靚呀!我好鍾意呀!多謝purple~!
-----}}ping 陪我食麥當勞, 傾咗陣再上我屋企繼續......
佢走咗,我就開始做功課啦~
嘩!已經五點三十分咯~瞓覺先!
~~~晚安!!!!!!

ps:白痴雪已經復活啦~大家唔使擔心我ga~
哈! 坐魔氈果然係快啲ga!
多得睇咗"後備甜心"ja~!><
now,don’t be afraid!
  girl!you’ll shine again!
never and never give up!!



0 Comments:

Post a Comment

<< Home