Thursday, July 20, 2006

19July2006

哈......
本來今日同兩隻豬去書展ga ma!
不過d入場券賣哂啊......!
好失望......
人哋諗住去買林詠琛本新書ga!
好想好想快d睇呀!!!!!!!><
之後我哋咪去咗旺角行街咯!
唉......激多嘢想買啊!!!!
可惜呀~~no money no talk!
睇嚟我要比心機搵錢咯!!!!
我要開始儲錢啦~
唔係點搬出嚟住喎!
加油!加油!
係啦~講返今日先!
我哋陪豬妮捐血先,
佢捐果時好可愛呀!
周圍望,無時停!
仲比人話佢tim ~~
哈......
佢就好啦......可以捐血......
then we went to have dinner,
next, 我哋去影貼紙相~
好瘋狂咁影咗三輯相!!!!
哈! 勁開心+勁好笑!!!!!!!!!!!!
d相又影得靚喎~~
呵呵呵......><
最後我哋搭亡命小巴返屋企!
個司機揸得超差!
搞到我哋個個都想嘔呀~~!
不過今日真係玩得好開心!
多謝你哋啊......
仲送我返屋企tim......thx!

*超期待聽日呀~~~~~~!><

"天光了 終於開竅 不想了
讓我再不會驚破曉 要每次醒了便微笑"

"海鳥跟魚相愛 只是一場意外"  

0 Comments:

Post a Comment

<< Home