Wednesday, June 28, 2006

28.June.2006

唉......最近實在係太頹廢啦~
日日都瞓到好晏~
陽光曬到落屁股先起身!!!!
哈~
可能因為我迷上咗夜晚睇碟果種感覺呀!
自己一個靜靜咁聽住導演講故事~
一投進電影的世界,
覺得周圍嘅嘢都唔再重要啦......
只懂跟著故事的發展而喜怒哀樂!
好似可以將真正嘅自己躲藏起來,
逃離現實的籠牢......
變成另一個人,
走進不著邊際的地方~
那種感覺好幸福!
我諗我鍾意睇書都係因為呢種感覺!
有時睇完一本書或一套電影,
我會幻想個主角之後點,
而家呢一刻晌度做緊咩......
係咪好恐怖呀!?
我都覺......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home