Monday, June 26, 2006

26.June.2006

今日真係超級超級熱呀!!!!!!!!!
我9:00am 就起身啦~
因為9:30要去L.P.呀!
我唔會比自己遲到ga!!!!!!
喺條街度行好辛苦呀......
仲有d頭暈......
都係少出街為妙咯~
之後去咗商務。
哈!居然比我發現......
有得賣桐野夏生嘅" 燃燒的靈魂 "呀!!!!!
lucky~雖然我已經晌pageone買咗~
不過我仍然好高興......
因為咁就會有愈來愈多人認識到佢啦!!!!
哈哈哈哈哈......><
最衰搵唔到佢本著作----" 異常 "啦......
聽人講好正ga~比起佢其他作品寫得更黑暗ga!
好想感受一下......
好想有哂佢d書呀......

係呀...... 之前以為唔見咗林詠琛ge" 紅鞋兒 ",
問過牧師有無還......又無回音。
跟住佢又出新版喎~
所以就周圍搵返舊版咯......
終於田園書屋幫我搵到啦~~
雖然唔係原本果本......
但好過無ma!
兩日之後返教會,
牧師無喇喇隊本嘢比我,
" 呀!!!!!!!!!!! "我抱著頭大叫。
原來本書晌佢度!!!!!!!!!!!!!
激死我啦......
仲話同我心有靈犀~!
真係唔知好嬲定好笑呀!!!!
不過本書終於返嚟我身邊啦!
失而復得嘅感覺好好~~~

終於睇完" 惡魔在身邊 "啦~!
正呀!!!!!!!

比起永遠落空的心痛,
我寧可選擇忘記,
不再期待。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home