Saturday, May 27, 2006

今日又無返學......好晏先起身......
一起身, 食完個hamburger就要返工啦!
不過返工果時差啲暈低呀~
見到周圍啲嘢藍色, 覺得周圍好嘈, 淨係聽到自己把聲,
個感覺好恐怖......好想有個人攬住我,陪住我~~
好彩有小朱照顧我, 啲小朋友仲買朱古力比我飲tim......
好好啊~~~~~!>0<
之後同小朱去沙田食飯~跟住自己行咗一陣,
就去大埔墟揾亞tim, 我哋行吉之島,
仲去咗rainbow食糖水---->>返屋企啦~
好眼瞓呀......不過傾埋電話先瞓~=0="


*開心大發現: nancy同我有共同憎嘅四個人......呵呵呵!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home