Tuesday, May 30, 2006

補寫 ...... 29.5.2006 ...... 又下雨了 ......

今日一起身, 就同芳姨+婆婆去街市食嘢,
芳姨送咗套衫仔比 oliver ~~呵呵......
好靚啊~~~~~~~~~~~~~! \>0
跟住同亞姨行一陣商場, 就一齊搭火車,
我返工, 佢返屋企~
哈哈!返工好開心, 不過時間真係過得太快咯~
眨吓眼就收工lu......
收工之後, 我去咗大埔墟搵亞tim溫書~
唉~我哋又失敗咗啦~
本來講好咗唔玩, 唔傾計ga ma......
但係我哋都係玩咗......=.="
再係咁~唔同你溫啦!!
溫到十點左右, 我哋就走lu~
返到屋企, 沖完涼, 傾完電話~
就開始我嘅 relax time~~~>> 睇電影!
今晚睇嘅係......<<人魚朵朵>>!!!!!
我想睇好耐好耐 ga la!
徐若瑄好靚女~整套電影嘅視覺效果都好正~
啲顏色好靚,好似身處童話世界咁, 好浪漫呀~~
不過, 可能真係開始長大啦......
我開始覺得呢個世界根本就無童話!
童話只係用嚟呃小朋友 ga ja ~
跟本就無王子等緊我, 亦都無王子變成嘅野獸等我愛,
更加無青蛙想錫我......
睇嚟我真係醒啦~哈哈!
雖然知道係呃人嘅, 但係我仍然會睇,
因為我鍾意睇呀ma~*
睇完之後, 我就好安詳咁瞓覺咯!!! =u=


0 Comments:

Post a Comment

<< Home